HLEDÁME SPRÁVCE NAŠÍ VESMÍR-NÉ LODI
Janáčkova filharmonie Ostrava, příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na pozici SPRÁVCE BUDOV A MAJETKU.
Co budeš mít na starost?
Správu a technickou údržbu budov, ve kterých zkoušíme a koncertujeme, koordinaci subdodavatelů a „hašení požárů“…
Požadujeme:
- SŠ vzdělání technického zaměření
- Komplexní přehled o fungování provozu budov včetně technologií (vzduchotechnika, vytápění, požární signalizace, poplachové systémy, nouzové zvukové systémy)
- Minimálně 3 letou praxi v oboru
- Komunikační dovednosti, znalost práce na PC nutností (MS Office, Google kalendář, Google disk)
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
- Samostatnost a komunikativnost, zodpovědný přístup, organizační schopnosti, časovou flexibilitu a týmovou práci
Náplň práce:
- Komplexní zajištění správy pronajatých prostor Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o. (kino Vesmír, Varenská office center, Černá louka pavilon C, Plato Ostrava, Pant (Janáček point) včetně administrativní, energetické a technické správy a údržby
- Organizování a zajišťování oprav a údržby veškerého svěřeného majetku ve správě organizace, včetně pronajatých budov
- Samostatné a komplexní zabezpečení přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek malého rozsahu, včetně průzkumu trhu na svém úseku
- Vyhodnocování závad, návrhy technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění ve spolupráci s dodavateli služeb
- Zadávání a zpracovávání objednávek služeb na opravy a údržbu pronajatých prostor
- Příprava nájemních smluv (kontakt s nájemci)
- Vedení výběrových řízení subdodavatelů, kontrola cenových nabídek
- Příprava smluv s dodavateli služeb
- Příprava servisních a rámcových smluv, kontrola jejich plnění
- Zajišťování provozu technického zařízení budov (EPS, VZT, EZS, ZDP, vytápění aj.), včetně pravidelné revize zařízení a systémů ve spolupráci s dodavateli služeb
- Sledování legislativy spojené s provozováním kulturní činnosti na svém úseku
- Revidování stavu současných projektů a navržení možných řešení pro jejich úspěšné dokončení
- Řízení a kontrola práce vrátných a uklízeček a spolupráce s referentem správy majetku.
- Správa movitého majetku včetně jeho nákupu v koordinaci s referentem správy majetku a pověřeným zaměstnancem zajišťujícím nákupy přes „Nákupní portál města Ostravy“.
- Kompletní organizace a zajištění BOZP
- Spolupráce s vedoucími jednotlivých úseku, s koordinátorem uvaděček
- Přehled o každodenním provozu budov (koncerty, zkoušky),
Nabízíme:
- 10. platovou třídu (tabulka č. 1 podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.), práci na plný úvazek
- Možnost příplatku v rámci osobního ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity (stravenky, sodexo benefity-Flexi passy, bezúročné půjčky FKSP, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kartu Multisport)
- Flexibilní pracovní dobu
- Služební notebook a mobilní telefon
- Podpora dalšího vzdělávání
Životopis a motivační dopis, adresu a telefonní kontakt, prosím, zašlete nejpozději do 15. 3. 2023 na adresu szabova@jfo.cz.