Janáčkova filharmonie OstravaNovinkyHLEDÁME SPRÁVCE NAŠÍ VESMÍR-NÉ LODI

HLEDÁME SPRÁVCE NAŠÍ VESMÍR-NÉ LODI

07. 3. 23

Janáčkova filharmonie Ostrava, příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na pozici SPRÁVCE BUDOV A MAJETKU.

Co budeš mít na starost?
Správu a technickou údržbu budov, ve kterých zkoušíme a koncertujeme, koordinaci subdodavatelů a „hašení požárů“…

 

 

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • Komplexní přehled o fungování provozu budov včetně technologií (vzduchotechnika, vytápění, požární signalizace, poplachové systémy, nouzové zvukové systémy)
  • Minimálně 3 letou praxi v oboru
  • Komunikační dovednosti, znalost práce na PC nutností (MS Office, Google kalendář, Google disk)
  • Řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • Samostatnost a komunikativnost, zodpovědný přístup, organizační schopnosti, časovou flexibilitu a týmovou práci

 

Náplň práce:

  • Komplexní zajištění správy pronajatých prostor Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o. (kino Vesmír, Varenská office center, Černá louka pavilon C, Plato Ostrava, Pant (Janáček point) včetně administrativní, energetické a technické správy a údržby
  • Organizování a zajišťování oprav a údržby veškerého svěřeného majetku ve správě organizace, včetně pronajatých budov
  • Samostatné a komplexní zabezpečení přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek malého rozsahu, včetně průzkumu trhu na svém úseku
  • Vyhodnocování závad, návrhy technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění ve spolupráci s dodavateli služeb
  • Zadávání a zpracovávání objednávek služeb na opravy a údržbu pronajatých prostor
  • Příprava nájemních smluv (kontakt s nájemci)
  • Vedení výběrových řízení subdodavatelů, kontrola cenových nabídek
  • Příprava smluv s dodavateli služeb
  • Příprava servisních a rámcových smluv, kontrola jejich plnění
  • Zajišťování provozu technického zařízení budov (EPS, VZT, EZS, ZDP, vytápění aj.), včetně pravidelné revize zařízení a systémů ve spolupráci s dodavateli služeb
  • Sledování legislativy spojené s provozováním kulturní činnosti na svém úseku
  • Revidování stavu současných projektů a navržení možných řešení pro jejich úspěšné dokončení
  • Řízení a kontrola práce vrátných a uklízeček a spolupráce s referentem správy majetku.
  • Správa movitého majetku včetně jeho nákupu v koordinaci s referentem správy majetku a pověřeným zaměstnancem zajišťujícím nákupy přes „Nákupní portál města Ostravy“.
  • Kompletní organizace a zajištění BOZP
  • Spolupráce s vedoucími jednotlivých úseku, s koordinátorem uvaděček
  • Přehled o každodenním provozu budov (koncerty, zkoušky),

 

Nabízíme:

  • 10. platovou třídu (tabulka č. 1 podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.), práci na plný úvazek
  • Možnost příplatku v rámci osobního ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, sodexo benefity-Flexi passy, bezúročné půjčky FKSP, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kartu Multisport)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Služební notebook a mobilní telefon
  • Podpora dalšího vzdělávání

 

Životopis a motivační dopis, adresu a telefonní kontakt, prosím, zašlete nejpozději do 15. 3. 2023 na adresu szabova@jfo.cz.